პროექტის სახელი:'' საიდან ვიცით ჩვენი სოფლის ისტორია"
პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გაანალიზებენ და სისტემაში მოიყვანენ ცნობებს ჩვენი სოფლის ისტორიის შესახებ।
პროექტის სრული აღწერა:კლასს ვთხოვ მოცემულ ფურცლებზე ჩამიწერონ ყველაფერი რაც იციან საკუთარი სოფლის შესახებ..)ვიმსჯელებთ, გამოვთქვამთ მოსაზრებებს। შემდეგ კლასს ვთავაზობ პროექტზე მუშაობას, ვირჩევთ სათაურს და ვანაწილებ დავალებებს। კერძოდ;გოგონები, თამუნა და გვანცა შეკრებენ ინფორმაციას სოფლის მცხოვრებლებისაგან( ბებია–ბაბუები,მშობლები, მეზობლები॥) ჩვენი სოფლის შესახებ। რატომ, ვის მიერ, როგორ დაერქვა სოფელს სახელი ალავერდი, როდის აშენდა სალოცავები ალავერდის წმ। გიორგის სახელობის და თვრინის ჯვართამაღლების ეკლესია।ასევე რა იციან თვრინის ციხის შესახებ।
ნიკა, გაგა, ალექსი შეაგროვებენ ინფორმაციას სოფლის მცხოვრებლების შესახებ, გამოიკითხავენ მათ წარმომავლობას.
საბა, გიო და ლუკა ––შეკრებენ ინფორმაციას სოფლის სახელოვანი შვილების ,ტრადიციების შესახებ।ისწავლიან ლექსებს, სიმღერებს,ლეგენდებსსამშობლოზე।შექმნიან დიდ წიგნს "ალავერდის ცხოვრება", გააფორმებენ სურათებითა და ნახატებით।
მონაწილეთა ასაკი: 8–9წ
ვადები (მონაწილეობის დასაწყისი და შესაძლო დამთავრების თარიღი) ––10აპრილი-17 მაისი
პროექტის შესძლო აქტივობები კლასში:შექმნიან ნახატებს, შეისწავლიან ლექსებს, სიმღერებს, ცეკვებს საზეიმო ღონისძიებისათვის, დაამზადებენ მოსაწვევ ბარათებსა და სამახსოვროებს სტუმრებისათვის, დაამზადებენ წიგნს ,,ერთი სოფლის ისტორია"
მოსალოდნელი შედეგები:გამოიკვლევენ, შეისწავლიან, შეაჯამებენ ინფორმაციას საკუთარი სოფლის შესახებ,გაიცნობენ მის ისტორიას,ისწავლიან თანამშრომლობას, ინფორმაციის შეგროვება–დამუშავებას,იგრძნობენ პასუხისმგებლობასა და სიყვარულს სოფლის მიმართ, განივითარებენ გუნდური მუშაობისას გადაწყვეტილებების ერთობლივად მიღების,სამუშაოს დაგეგმისა და ფუნქციების განაწილების, პრაქტიკულ და საკომუნიკაციო უნარჩვევებს.
სარგებელი სხვებისათვის: აჩვენებენ და გააცნობენ სხვებს მ ითებსა თუ სინამდვილეს სამშობლოს, საკუთარი სოფლის შესახებ।
სამუშაო ენა: ქართული
საგანთა ჯგუფთან კავშირი: ქართული ენა, ხელოვნება, მუსიკა,.
პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გაანალიზებენ და სისტემაში მოიყვანენ ცნობებს ჩვენი სოფლის ისტორიის შესახებ।
პროექტის სრული აღწერა:კლასს ვთხოვ მოცემულ ფურცლებზე ჩამიწერონ ყველაფერი რაც იციან საკუთარი სოფლის შესახებ..)ვიმსჯელებთ, გამოვთქვამთ მოსაზრებებს। შემდეგ კლასს ვთავაზობ პროექტზე მუშაობას, ვირჩევთ სათაურს და ვანაწილებ დავალებებს। კერძოდ;გოგონები, თამუნა და გვანცა შეკრებენ ინფორმაციას სოფლის მცხოვრებლებისაგან( ბებია–ბაბუები,მშობლები, მეზობლები॥) ჩვენი სოფლის შესახებ। რატომ, ვის მიერ, როგორ დაერქვა სოფელს სახელი ალავერდი, როდის აშენდა სალოცავები ალავერდის წმ। გიორგის სახელობის და თვრინის ჯვართამაღლების ეკლესია।ასევე რა იციან თვრინის ციხის შესახებ।
ნიკა, გაგა, ალექსი შეაგროვებენ ინფორმაციას სოფლის მცხოვრებლების შესახებ, გამოიკითხავენ მათ წარმომავლობას.
საბა, გიო და ლუკა ––შეკრებენ ინფორმაციას სოფლის სახელოვანი შვილების ,ტრადიციების შესახებ।ისწავლიან ლექსებს, სიმღერებს,ლეგენდებსსამშობლოზე।შექმნიან დიდ წიგნს "ალავერდის ცხოვრება", გააფორმებენ სურათებითა და ნახატებით।
მონაწილეთა ასაკი: 8–9წ
ვადები (მონაწილეობის დასაწყისი და შესაძლო დამთავრების თარიღი) ––10აპრილი-17 მაისი
პროექტის შესძლო აქტივობები კლასში:შექმნიან ნახატებს, შეისწავლიან ლექსებს, სიმღერებს, ცეკვებს საზეიმო ღონისძიებისათვის, დაამზადებენ მოსაწვევ ბარათებსა და სამახსოვროებს სტუმრებისათვის, დაამზადებენ წიგნს ,,ერთი სოფლის ისტორია"
მოსალოდნელი შედეგები:გამოიკვლევენ, შეისწავლიან, შეაჯამებენ ინფორმაციას საკუთარი სოფლის შესახებ,გაიცნობენ მის ისტორიას,ისწავლიან თანამშრომლობას, ინფორმაციის შეგროვება–დამუშავებას,იგრძნობენ პასუხისმგებლობასა და სიყვარულს სოფლის მიმართ, განივითარებენ გუნდური მუშაობისას გადაწყვეტილებების ერთობლივად მიღების,სამუშაოს დაგეგმისა და ფუნქციების განაწილების, პრაქტიკულ და საკომუნიკაციო უნარჩვევებს.
სარგებელი სხვებისათვის: აჩვენებენ და გააცნობენ სხვებს მ ითებსა თუ სინამდვილეს სამშობლოს, საკუთარი სოფლის შესახებ।
სამუშაო ენა: ქართული
საგანთა ჯგუფთან კავშირი: ქართული ენა, ხელოვნება, მუსიკა,.
Комментариев нет:
Отправить комментарий