პროექტის სახელი: "დედამიწა ითხოვს შველას"
პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები შეძლებენ ბუნების დაცვითიღონისძიებების გატარებას।
პროექტის სრული აღწერა: მესამე– მეოთხე კლასის გაერთიანებულ შეკრებაზე გონებრივი იერიშით მოვახდენ მოსწავლეთა პროვოცირებას:პროცესორით ვაჩვენებ ბუნების სურათებს:გადაჭრილ–გადაჩეხილ ხეებს, გამურულ–გამჭვარტლულ ბუნებას, ადამიანის მიერ ლაშქრობა–ექსკურსიებისას დანაგვიანებულ გარემოს।ვაანალიზებთ ნანახს, შევთავაზებ პროექტზე მუშაობას,(მათ ამის გამოცდილება უკვე საკმაოდ აქვთ) ერთად შევარჩევთ სათაურს და გავანაწილებ დავალებებს:მესამე კლასელები გამოიკვლევენ როგორ ანაგვიანებენ ადამიანები გარემოს და როგორ უნდა მოვიქცეტდანაგვიანებულ გარემოში। დაამზადებენ გამაფრთხილებელ პირობით ნიშნებს,რომელსაც სკოლისა და ახლომდებრე ტერიტორიებზე განათავსებენ।
მეოთხე კლასელები გამოიკვლევენ როგორ ხდება გარემოს საზიანო ცვლილებები ადამიანის ზემოქმედებით და როგორ დავიცვათ გარემო ნარჩენებისაგან।
დავგეგმავთ ექსკურსიას სკოლის ახლომდებარე ადგილას მისი დასუფთავების მიზნით,გადავუღებთ მათ ფოტოემბს დასუფთავებამდე და დასუფთავების შემდეგ,გავაკეტებთ სტენდს წარწერით:"ჩვენ გვიყვარს ჩვენი სოფელი" სადაც გამოვფებთ გადაღებულ ფოტოებს।
ჩავატარებთ მუსიკალურ ღონისძიებას "გადავარჩინოთ დედაბუნება" ისწავლიან თემის შესაფერის ლექსებს,სიმღერებს,დადგამენ სკეტჩებს। დაარიგებენ სამახსოვრო ბარათებს, რომელსაც თვითონ დაამზადებენ ხელოვნების გაკვეთილებზე, გადასცემენ მოწვეულ სტუმრებს।
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:დაამზადებენ ნახატებს გამოფენისათვის,მოსაწვევ და სამახსოვრო ბარათებს ღონისძიებისათვის, დაამზადებენ გამაფრთხილებელ პირობით ნიშნებს। ისწავლიან ლექსებს, სიმღერებს...
მოსალოდნელი შედეგები> იგრძნობენ საკუთარ პასუხისმგებლობას თავიანთი საარსებო გარემოს დაბინძურების თავიდან აცილებაში, გაიაზრებენ ,რომ მისი საარსებო გარემო ხშირ შემთხვევაში სწორედ მისგან მოითხოვს შველასა და მზრუნველობას।გააცნობიერებენ ადამიანის საქმიანობის გავლენას საარსებო გარემოზე , შეძლებენ დანაგვიანების მძიმე შედეგების აღწერას,შექმნიან კოლაჟს საკუთარი პიზიციის გამოსახატავად।
სარგებელი სხვებისათვის:აჩვენებენ და ასწავლიან სხვებს როგორ გაუფრთხილდნენ გარემოს,დაანახებენ პრობლემებს და მათი გადაჭრის გზებს।
მონაწილეთა ასაკი: 8–9წ
ვადები(მონაწილეობის დასაწყისი და შესაძლო დამთავრების თარიღი) २५ აპრილი–5 ივნისი
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან, საგნობრივ ჯგუფთან კავშირი: ბუნება, ქართული, ხელოვნება, უსაფრთხოება, მუსიკა.
მოსალოდნელი შედეგები> იგრძნობენ საკუთარ პასუხისმგებლობას თავიანთი საარსებო გარემოს დაბინძურების თავიდან აცილებაში, გაიაზრებენ ,რომ მისი საარსებო გარემო ხშირ შემთხვევაში სწორედ მისგან მოითხოვს შველასა და მზრუნველობას।გააცნობიერებენ ადამიანის საქმიანობის გავლენას საარსებო გარემოზე , შეძლებენ დანაგვიანების მძიმე შედეგების აღწერას,შექმნიან კოლაჟს საკუთარი პიზიციის გამოსახატავად।
სარგებელი სხვებისათვის:აჩვენებენ და ასწავლიან სხვებს როგორ გაუფრთხილდნენ გარემოს,დაანახებენ პრობლემებს და მათი გადაჭრის გზებს।
მონაწილეთა ასაკი: 8–9წ
ვადები(მონაწილეობის დასაწყისი და შესაძლო დამთავრების თარიღი) २५ აპრილი–5 ივნისი
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან, საგნობრივ ჯგუფთან კავშირი: ბუნება, ქართული, ხელოვნება, უსაფრთხოება, მუსიკა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий